Telephone | 210 6215 220 |
---|---|
info@abpm.gr | |
Website | www.abpm.gr |
Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.
Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ μέσω emails, fax, επιστολών ή άλλων γραπτών μέσων.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας. /p> Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής γραπτής επικοινωνίας στο χώρο του γραφείου, η γνώση των βασικών αρχών και των βημάτων σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.
Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου και γενικότερα σε κάθε στέλεχος, που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις για τις καλές πρακτικές γραπτής επικοινωνίας που θα αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό και την ποιοτική εικόνα της εταιρείας.
Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.
Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.