ABPM

Audit Αποθήκης (Θεσσαλονίκη)

Telephone210 6215 220
Emailinfo@abpm.gr
Websitewww.abpm.gr

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Το σεμινάριο αυτό παρέχει μια σε βάθος ανάλυση όλων των πλευρών της Λειτουργίας της Αποθήκης, από την παραλαβή των αγοραζομένων Υλικών – Προϊόντων μέχρι την Παράδοση του προϊόντος στον Πελάτη, αξιολογώντας την πληρότητα των Διαδικασιών, τις ακολουθούμενες πρακτικές, τις υποδομές, τα χρησιμοποιούμενα Πληροφορικά Συστήματα, τους Δείκτες και τα Συστήματα Αναφορών.

Αξιολογείται κάθε δραστηριότητα της Αποθήκης, όπως η πρόβλεψη της ζήτησης, η Παραλαβή των Υλικών – Προϊόντων, η περιγραφή προδιαγραφών, ο έλεγχος των παραλαμβανομένων υλικών, το Feedback στον Προμηθευτή για την συνολική εκτίμηση της Ποιότητας, η σωστή Χωροθέτηση του υλικού στην Αποθήκη, η ετοιμασία των παραγγελιών (Picking), η συνεργασία της Αποθήκης με το Customer Service για τον Πιστωτικό Έλεγχο του Πελάτη, ο Ποιοτικός έλεγχος της Παραγγελίας ως προς την τήρηση των Κανόνων FIFO, η φόρτωση και η Διανομή των Παραγγελιών, η Ασφάλεια Εγκαταστάσεων και Προσωπικού και η αποδοτική Διαχείριση Πόρων, Υποδομών, Εξοπλισμού και Αποθεμάτων. Όλες αυτές οι δραστηριότητες αξιολογούνται ως προς τις βέλτιστες πρακτικές που ισχύουν διεθνώς.

Παρακάτω παρατίθεται ένα ενδεικτικό δείγμα των σημείων που αξιολογούνται:

  • Υπάρχουν μοντέλα Πρόβλεψης και πώς αξιολογείται η αξιοπιστία τους;
  • Διενεργείται ABC Analysis προκειμένου να αξιοποιείται στην Αξιολόγηση των Πελατών για το πρόγραμμα Επισκέψεων, στο Απόθεμα Ασφαλείας και στην Χωροθέτηση των παραλαμβανομένων υλικών;
  • Μετριέται και αξιολογείται η συνέπεια του Προμηθευτή (Customer Service Level);
  • Ακολουθείται μοντέλο αριστοποίησης της Ποσότητας Παραγγελίας;
  • Το Απόθεμα Ασφαλείας έχει καθορισθεί με βάση το Customer Service Level;
  • Συνδέεται το Reordering Point με το Επίπεδο Εξυπηρέτησης;
  • Για τον Ποιοτικό Έλεγχο της Παραλαβής, χρησιμοποιούνται έγκυρα Συστήματα Δειγματοληψίας;
  • Έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ο χώρος της Αποθήκης ώστε να προκύπτει η καλύτερη δυνατή ροή υλικών;
  • Έχουν επιλεγεί τα κατάλληλα Συστήματα Αποθήκευσης για να διασφαλίζουν την καλύτερη προσβασιμότητα των προϊόντων με την κατάλληλη διαρρύθμιση των Διαδρόμων ώστε να επιτυγχάνουμε καλύτερη αξιοποίηση του χώρου;
  • Παράλληλα έχει υπολογιστεί η επίπτωση των Συστημάτων Αποθήκευσης στην παραγωγικότητα του Προσωπικού και στην ευχέρεια του "First in, First out"!;
  • Πώς καθορίζεται η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας; - Εργαλεία Υπολογισμού
  • Ένα προϊόν που δεν κινείται αρκετά, αξιοποιείται για προσφορές, εξισοροπώντας τη μειωμένη τιμή προσφοράς με το κόστος της αποθήκευσης;
  • Μετριέται η παραγωγικότητα και τα λάθη στο Picking; Ποιοί είναι οι ενδεικνυόμενοι τρόποι μείωσης των λαθών;
  • Οι Κυκλικές Απογραφές λαμβάνουν υπ 'όψη την ABC Analysis; Διαδικασία.
  • Χρησιμοποιούνται στατιστικές μέθοδοι, ώστε με απλά Εργαλεία να ελέγχεται η ακρίβεια των αποθεμάτων;
  • Πώς επιλέγεται ο βέλτιστος τρόπος ετοιμασίας των Παραγγελιών Πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγικότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών;
  • Αξιοποιούνται Εφαρμογές GIS στη διαχείριση του Στόλου Οχημάτων για την βελτιστοποίηση της Διανομής των προϊόντων;
  • Έχει επιλεγεί το κατάλληλο Σύστημα Αποθήκευσης αντισταθμίζοντας το Κόστος και την Παραγωγικότητα;
  • Έχει επιλεγεί ο κατάλληλος Εξοπλισμός και τα Πληροφοριακά Συστήματα της Αποθήκης (WMS: Warehouse Management System) με βάση κριτήρια Χρηματοοικονομικά, Ευελιξίας και Παραγωγικότητας;
  • Η Οργάνωση της Λειτουργία της Αποθήκης γίνεται με βάση ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαδικασιών;
  • Το Σύστημα αναφορών που χρησιμοποιείται είναι επαρκές και λειτουργικό; Θα παρουσιασθεί ένα πλήρες Σύστημα Αναφορών σε Excel καθώς και οι 12 κυριότερους Δείκτες λειτουργίας της Αποθήκης (KPI’s).
  • Πώς σχεδιάζεται ο Προϋπολογισμός της Αποθήκης και η παρακολούθηση των Αποκλίσεων; Εργαλεία ανάλυσης Αποκλίσεων.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

Με υλικό σχετικό με τη σύγχρονη λειτουργία της Αποθήκης, videos, Εφαρμογές (Εργαλεία), παραδείγματα και Case studies, μέσα από την ακτινογραφία και την αξιολόγηση όλων των περιοχών, οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογούν όλες τις πλευρές της λειτουργίας της Αποθήκης ώστε να:

  • Χωροθετούν τα υλικά της Αποθήκης με τρόπο ώστε να βελτιώνεται η παραγωγικότητα του Picking, αξιοποιώντας εφαρμογή που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας.
  • Διαχειρίζονται τα προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών όπως πχ: Πελάτες που ζητούν παραγγελίες ασήμαντης αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη ποσότητα. Εργαλεία Υπολογισμού. Ένα προϊόν που δεν κινείται αρκετά σε τι τιμές πρέπει να προωθείται με προσφορές.
  • Μειώσουν τα λάθη στο Picking. Τρόποι Βελτίωσης - Κυκλικές Απογραφές με βάση την ABC Analysis. Εισαγωγή νέων τεχνολογιών.
  • Εξοικειωθούν με τον βέλτιστο τρόπο ετοιμασίας των Παραγγελιών Πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγικότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών.
  • Ενημερωθούν για τους τρόπους αξιοποίησης των Εφαρμογών GIS στη διαχείριση του Στόλου Οχημάτων που χρησιμοποιούνται στην Διανομή των προϊόντων.
  • Σχεδιάσουν τον απαιτούμενο χώρο της Αποθήκης και να επιλέξουν τη σωστή Διάταξη και τις Διαστάσεις των χώρων & των Διαδρόμων.
  • Επιλέξουν το κατάλληλο Σύστημα Αποθήκευσης αντισταθμίζοντας το Κόστος, την Παραγωγικότητα και την Ποιότητα εφαρμογής του "First in, First out"!
  • Επιλέξουν τον κατάλληλο Εξοπλισμό και τα Πληροφοριακά Συστήματα της Αποθήκης (WMS: Warehouse Management System) με κριτήρια Χρηματοοικονομικά, Ευελιξίας και Παραγωγικότητας.
  • Οργανώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης με βάση ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαδικασιών που θα παρουσιασθεί πλαισιωμένο με τους 12 κυριότερους Δείκτες λειτουργίας της Αποθήκης (KPI’s).
  • Έχουν στη διάθεση τους όλη την Τεχνογνωσία που απαιτείται για να μειώσουν δραστικά το ύψος των αποθεμάτων.
  • Ετοιμάσουν ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Δεικτών και Αναφορών για τη συνολική Λειτουργία της Αποθήκης, περιλαμβανομένων και των Οικονομικών αποτελεσμάτων.
  • Εντοπίσουν περιοχές για μείωση κόστους Λειτουργίας της Αποθήκης.
  • Συνδυάζοντας όλα τα ανωτέρω να επιτύχουν ένα σημαντικά βελτιωμένο Επίπεδο Εξυπηρέτησης των Πελατών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
  • Έχουν στη διάθεσή τους επί 12 μήνες Online υποστήριξη απο τους Συμβούλους της εταιρείας μας για όλα τα ανωτέρω ζητήματα.


Στους συμμετέχοντες δίνονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακροεντολές:

  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  • Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης


Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις εφαρμογής και Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε στο www.abpm.gr/34

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

  1. AUDIT ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ: Προβλέψεις, Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
    CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή
  2. AUDIT ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ: Η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του χώρου. Χρησιμοποιούμενα Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. AUDIT ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ & ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Αξιολόγηση τρόπου επίλυσης προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
    CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  4. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΗΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Αξιολόγηση τρόπου οργάνωσης, Διαδικασίες, Εργαλεία, Μέτρα ασφάλειας, Προστασία αποθήκης, Απογραφές, Εφαρμογή ABC Analysis στην Απογραφή, στη χωροθέτηση των υλικών και στο Απόθεμα Ασφαλείας.
    CASE STUDY 4: Βελτίωση Οργάνωσης Αποθήκης
  5. AUDIT ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ - ΑΝΑΦΟΡΩΝ: Πώς μετριέται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    CASE STUDY 5: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Αξιολόγηση Τεχνικών & Οικονομικών Κριτηρίων για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
    CASE STUDY 6: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών
  7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Αξιολόγηση Ακρίβειας Αποθεμάτων, τρόποι Μείωσης Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
    CASE STUDY 7: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.
  8. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Αξιολόγηση καθηκόντων Υπευθύνου Αποθήκης. Ο Υπεύθυνος Αποθήκης ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Εισηγητές

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων, με μεγάλη εμπειρία σε θέματα βελτίωσης εφοδιαστικής αλυσίδας και Εκπαίδευσης & Consulting σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία Cattan Services Group.

Γεώργιος Βάβουλας, ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα Οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Logistics. Ειδικότερα, έχει σημαντική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης και υποδομών στο χώρο των αποθηκών και έχει διατελέσει εσωτερικός επιθεωρητής δραστηριοτήτων σε χώρους αποθήκευσης. Επίσης, διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης και Βελτίωσης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Περιλαμβάνονται

  • To Εγχειρίδιο "Audit Αποθήκης"
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  • Ολοκληρωμένος Πίνακας Αξιολόγησης Προμηθειών
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!