ABPM

Οργάνωση και Βελτίωση Λειτουργίας Αποθήκης (Live Online Training)

 

Last Date: 
Τετ, 20 Νοε 2024 09:30 - 17:00

Διαδικτυακή Εκπαίδευση,

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα Στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, το Χώρο, την Ασφάλεια Προσωπικού και Εμπορευμάτων, τις Παραγγελίες των Πελατών και την Διοίκηση του Προσωπικού της Αποθήκης με αποτελεσματικότερο τρόπο.

Παρουσιάζονται οι Πρακτικές, οι Διαδικασίες και τα Εργαλεία, ώστε να μπορούν να Οργανώσουν και να βελτιώσουν τα παρακάτω σημεία:

  1. Την Ακρίβεια των Αποθεμάτων
  2. Την Συνέπεια στην παράδοση των Παραγγελιών στους Πελάτες
  3. Τον Έλεγχο της Ποιότητας Παραλαβής και την Ποιότητα κατά την Αποθήκευση
  4. Την Αριστοποίηση των Αποθεμάτων
  5. Τον Αποδοτικότερο τρόπο Ετοιμασίας των Παραγγελιών
  6. Την Οργάνωση των Δρομολογίων
  7. Την Βελτίωση Της Παραγωγικότητας των Εργαζομένων
  8. Την σωστή Εφαρμογή Συστημάτων First In First Out
  9. Την Διαχείριση Κοντόληκτων, ώστε να μειώνονται οι απώλειες
  10. Την Επιλογή του Κατάλληλου Εξοπλισμού με Τεχνικοοικονομικά κριτήρια
  11. Την Καλύτερη Αξιοποίηση του Χώρου
  12. Το Σύστημα μέτρησης των Δεικτών Απόδοσης της Αποθήκης
  13. Την Παρακίνηση και Ανάπτυξη του Προσωπικού
  14. Προσέγγιση Ολικού Κόστους, για δραστική μείωση του Κόστους Λειτουργίας

Η προστιθέμενη αξία του Σεμιναρίου αυτού έγκειται στο ότι δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες, αποδοτικά Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακροεντολές, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης άμεσα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα παρακάτω Εργαλεία:

  1. Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  2. Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών
  3. Εφαρμογή για τη βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  4. Εργαλεία Value Analysis για την Δραστική μείωση κόστους
  5. Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  6. Εργαλεία για την Οικονομική τεκμηρίωση του απαιτούμενου Εξοπλισμού
  7. Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας, Παραγωγικότητας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης
  8. Εγχειρίδιο λειτουργίας της Αποθήκης

Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις Εφαρμογής - Case Studies επίλυσης προβλημάτων Οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Στελέχη Αποθηκών, στους Διευθυντές Πωλήσεων και Παραγωγής, για να βελτιώσουν την συνέπεια στις παραδόσεις προς τους Πελάτες, στα Στελέχη της Πληροφορικής για να σχεδιάσουν τον τρόπο μέτρησης των Δεικτών και να ενημερωθούν για τις απαιτήσεις ενός Σύγχρονου πληροφοριακού Συστήματος (WMS) αλλά και για την δυνατότητα δημιουργίας αναφορών BI. Τέλος απευθύνεται στα Στελέχη της Οικονομικής Διεύθυνσης για να στηρίξουν τους τρόπους μείωσης του κόστους.

Εισηγητές

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό Στέλεχος Παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών Παραγωγής μεγάλων Επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.

Γεώργιος Βάβουλας, ΜΒΑ, Διευθυντής Έργων της AQS, είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, πιστοποιημένος Lead Auditor κατά ISO 9001 & ISO 27001 και πιστοποιημένος DPO. Έχει διατελέσει project manager σε πλήθος έργων ανάπτυξης και βελτίωσης Συστημάτων Διαχείρισης σε μεγάλους Οργανισμούς του ιδιωτικού και δημόσιου, ενώ παράλληλα έχει υλοποιήσει σημαντικό αριθμό έργων στρατηγικού σχεδιασμού, ανασχεδιασμού λειτουργιών και ανάπτυξης συστημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας. Επίσης είναι εξειδικευμένος στον τομέα της ασφάλειας πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων, έχοντας διατελέσει εξωτερικός DPO σε μεγάλους Οργανισμούς (δημόσιους και ιδιωτικούς). Παράλληλα τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί εισηγήσεις σε αντίστοιχα σεμινάρια.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Οργάνωση και Βελτίωση Αποθήκης"
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου
  •  Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  •  Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 550 ευρώ. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%.

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Telephone
210 6215 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Place
Διαδικτυακή Εκπαίδευση
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

Σε περίπτωση που έχετε Εκπτωτικό Κωδικό, μπορείτε να τον εισάγετε στη Δήλωση Συμμετοχής

 

 

Map


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!