ABPM

Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση (Live Online Training)

 

Last Date: 
Πεμ, 14 Νοε 2024 09:30 - 17:00

Διαδικτυακή Εκπαίδευση,

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

Το Σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία 13 χρόνια και αποτελεί πρακτικό βοήθημα στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των Οικογενειακών Επιχειρήσεων, με ταυτόχρονη διατήρηση της Οικογενειακής σύμπνοιας, αξιοποιώντας τα πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα που αυτές έχουν σε σχέση με τις μη Οικογενειακές Επιχειρήσεις. Συμβάλλει επίσης, στην Επιχειρησιακή συνέχεια και εξέλιξη, παράλληλα με την ανάπτυξη των μελών της Οικογένειας.

Με σενάρια βιωματικών ασκήσεων και πρακτικά παραδείγματα αναπτύσσονται τα παρακάτω σημαντικά θέματα:

ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Πως σχεδιάζονται οι ρόλοι των μελών των μελών της Οικογένειας μέσα στην Επιχείρηση;
  • Ποιες καλές πρακτικές εφαρμόζονται για την διαχείριση των συγκρούσεων μέσα στην Οικογένεια ώστε το κλίμα συνεργασίας να είναι αρμονικό και ταυτόχρονα παραγωγικό;
  • Πως σχεδιάζεται ο Προϋπολογισμός και ο Απολογισμός σε μια Οικογενειακή Επιχείρηση καθώς η απουσία Λογοδοσίας δημιουργεί σφοδρές συγκρούσεις
  • Πως σχεδιάζεται η ανάπτυξη των Πωλήσεων και η διείσδυση σε νέες αγορές του Εσωτερικού και του Εξωτερικού. Τι πρέπει να εξετάζουμε όταν ιδρύουμε μια θυγατρική στο Εξωτερικό
  • Ποια είναι τα επιτρεπόμενα και τα μη επιτρεπόμενα στις συμπεριφορές των μελών της Διοίκησης
  • Πως σχεδιάζονται οι διαδικασίες της καθημερινότητας, ώστε σε ένα παραγωγικό και όμορφο εργασιακό κλίμα χωρίς εντάσεις, να επιτυγχάνονται οι Στόχοι
  • Πως λειτουργεί μία Διαδικασία διαχείρισης Κινδύνων, ώστε να αντιμετωπίζονται ομαλά και να μην καταλήγουν σε κρίσεις
  • Πως καταρτίζεται το Ταμειακό πρόγραμμα μιας Οικογενειακής Επιχείρησης
  • Με ποια διαδικασία και με ποια κριτήρια επιλέγεται ο/η διάδοχος στην Ηγεσία της Επιχείρησης. Πως διαχειριζόμαστε την μεταβατική περίοδο για την ομαλή μετάβαση, χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση και στην διάδοχο Ηγεσία
  • Πως μπορούν να γνωρίζουν οι μέτοχοι την Αξία της Επιχείρησης τους με αδιαμφισβήτητο Επιστημονικό τρόπο, πράγμα που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περίπτωση που επιθυμούν να πουλήσουν τμήμα της Επιχείρησης τους
  • Πως σχεδιάζεται ένα Σύστημα μηνιαίων Αναφορών, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η αρμονία μεταξύ των μετόχων και να λαμβάνονται οι απαραίτητες διορθωτικές Ενέργειες

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα για τη θεματολογία σε συνέντευξη του εισηγητή για το συγκεκριμένο σεμινάριο στην Ελληνική Ραδιοφωνία, κάνοντας κλικ εδώ.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα έχουν στη διάθεση τους Εργαλείο για τον Υπολογισμό της Αξίας της Επιχείρησής τους
  • Θα εξοικειωθούν με βασικούς κανόνες Δεοντολογίας σε ό,τι αφορά τη Συμπεριφορά των μελών της Οικογένειας (ή των Οικογενειών εάν είναι πλέον της μίας)
  • Θα τους δοθούν τα Κριτήρια και τα Εργαλεία για να διαχειριστούν τους κινδύνους της Επιχείρησης
  • Θα ενημερωθούν για χρήσιμα Εργαλεία παρακολούθησης Αναθέσεων και γενικότερα Διαχείρισης της Καθημερινότητας
  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα μηνιαίας ενημέρωσης όλων των μελών της Οικογένειας, ώστε να διασφαλίζεται η Διαφάνεια και η Λογοδοσία
  • Θα έχουν σαφέστερη εικόνα για τη μορφή της Επιχείρησης που έχει τους μικρότερους κινδύνους
  • Θα βοηθηθούν ώστε να κτίσουν ένα περιβάλλον Αρμονίας και Παρακίνησης μέσα στην Επιχείρηση, τόσο των μελών της Οικογένειας όσο και του λοιπού Προσωπικού. Κλειδί για να επιτευχθεί αυτό αποτελεί ο Σχεδιασμός λιτών αλλά αποδοτικών Διαδικασιών και Συστημάτων Υποδομών, ώστε η Επιχείρηση να λειτουργεί με σύγχρονους όρους και έτσι να γίνεται πόλος έλξης για να σταδιοδρομήσουν τα μέλη της Οικογένειας
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο αποτελεσματικής Διαχείρισης των Ενδοεταιρικών Συγκρούσεων μεταξύ των μελών της Οικογένειας
  • Θα ενημερωθούν για το Πλάνο εκπαίδευσης των νέων μελών
  • Θα ενημερωθούν για το πως γίνεται η σταδιακή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
  • Θα ενημερωθούν για το πως επιλέγεται ο νέος διάδοχος στην Οικογενειακή Επιχείρηση
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο Παρακίνησης Προσωπικού
  • Θα εκπαιδευτούν στον τρόπο Παρακίνησης των μελών της Οικογένειας
  • Θα ενημερωθούν για τους Βασικούς κανόνες Δεοντολογίας στη συμπεριφορά των μελών της Οικογένειας

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής:

    1. Εργαλείο Αξιολόγησης Συμπεριφορών και επιλογής Αξιακού Συστήματος
    2. Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας της Επιχείρησης: Είναι ένα πολυπαραμετρικό Εργαλείο, στο οποίο εισάγοντας τα δεδομένα προκύπτει μία πρώτη εκτίμηση της Αξίας της Επιχείρησης
    3. Εφαρμογή Υπολογισμού Δεικτών: Εισάγοντας τον Ισολογισμό προκύπτουν αυτόματα όλοι οι Οικονομικοί Δείκτες περιλαμβανομένου και του Δείκτη Ζ, που εκτιμά τον κίνδυνο να καταρρεύσει μία Επιχείρηση την επόμενη διετία
    4. Εφαρμογή για την ABC Ανάλυση: Για να καθορίζονται οι προτεραιότητες σε Πελάτες, Προμηθευτές, Προϊόντα
    5. Εργαλείο Εφαρμογής Σύνταξης Επιχειρησιακού Σχεδίου
    6. Εργαλείο για τη λήψη των Αποφάσεων
    7. Εργαλείο Προϋπολογισμού και Μηνιαίων Αναφορών
    8. Εργαλείο Ταμειακού Προγραμματισμού που βοηθάει την Επιχείρηση να διασφαλίσει την ρευστότητα της
    9. Check List για την Αξιολόγηση και Επιλογή του επόμενου ηγέτη

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο Στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κ.α.). Στα πλαίσια της AQS / ABPM έχει συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας της μετάβασης της Οικογενειακής Επιχείρησης στην φάση της Οργάνωσης και του Εκσυγχρονισμού των Δομών και των Διαδικασιών και στην Εκπαίδευση των Στελεχών της.

 

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Ρόλοι - Οργάνωση - Διαχείριση Σχέσεων στην Οικογενειακή Επιχείρηση"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  • Δωρεάν για έναν ολόκληρο χρόνο υποστήριξη πάνω σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 550 ευρώ. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%.

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Telephone
210 6215 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Place
Διαδικτυακή Εκπαίδευση
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

Σε περίπτωση που έχετε Εκπτωτικό Κωδικό, μπορείτε να τον εισάγετε στη Δήλωση Συμμετοχής

 

 

Map


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!